tisdag 1 februari 2011

Kurbitskatter till salu! Kom och köp!

Drömde om en massa kattungar, busiga och jättesöta, som sprang omkring här överallt. Uppenbarligen hade inte veterinären sina bästa dagar då mina sambosar var där...
  Men... - det är just detta men som ger hela historien pricken över i:et - dessa kattungar var inte som andra kattungar. De hade fantastiska mönster i olika färger - klarrött, grönt, gult, mörkblått, guld. Nu när jag tänker efter ungefär som kurbits, lite som på bilden här:

bild från http://www.womansday.com

Tänk en vanlig grå katt och så lite mönster i den här stilen på ryggen och lite på ena örat.  
  Men jag hade bekymmer vad jag skulle göra med alla katterna... Sen kom jag på att jag ju kunde lägga ut foton på dom här på bloggen. Tog en stund att få kattungarna att fastna på bild med matchande bakgrund. Men jag skulle ju bli rik och berömd - skapare av en helt ny kattras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar