måndag 28 februari 2011

Såg du nån hästlikande tjej i somras?

Skickade precis detta mail till Haléns. Hoppas verkligen på svar!

Hej!
Undrar om ni råkar ha kvar någon/några modekatalog/er från maj, juni, juli förra sommaren (2010). Kom att tänka på en väldigt rolig bild därifrån. En helsidesbild på en modell(tjej) där man såg hela henne inkl. ben o fötter. Hon hade på sig platåskor eller liknande och ett par vita spetssockar eller liknande som liksom pöste över lite över skorna. jag tyckte det såg ut som hon hade hästben/hästhovar, det vita såg ut som sånt där "hår" en del hästar har över sina hovar. :-) Tyckte det såg väldigt komiskt ut. även mina jobbarkompisar med flera, ska jag tillägga.
eller Kanske finns fotot kvar på nätet nånstans? har letat men inte hittat den... isåfall kunde ni väl maila mig länken?  :-)
av misstag råkade jag slänga just den tidningen. så dumt...   :(
Ni har väldigt snygga kläder, så det är inte så att jg tycker ni bara har "komiska kläder". Den här bilden är den enda jag skrattat åt av era alla modebilder jag kollat. är mycket nöjd med flera av mina köp från er, till och med fått komplimanger som "Den ser väldigt classy ut" (om en tweedjacka jag köpt från just haléns).
tacksam för svar    :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar